טופס 630

פוסטים אחרונים
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit eiusmod tempor ncididunt ut labore et dolore magna

המבורגר יותר גדול?

כל מי שהיה בארה”ב או צפה בספרות זולה (תתעלמי מירי רגב) יודע שלהמבורגר של מקדונלדס קוראים בגלל המשקל שלו קואטר פאונדר, כלומר רבע פאונד
בשנות השמונים רשת ההמבורגרים A&W החליטה להתחרות במקדונלדס. מה הם עשו?

החברה השיקה קמפיין בשם “Third is the Word” ופרסמה המבורגר של ⅓ פאונד שעולה בדיוק כמו הקואטר פאונדר של מקדונלדס.

הפרסומת של A&W להמבורגר ⅓ פאונד

אלפרד טאובמן הבעלים של הרשת כתב בספרו “שיווקנו באגרסיביות המבורגר של שליש פאונד באותו המחיר שבו מקדולנלד שיווקו המבורגר קטן יותר אבל למרות מאמצינו, כולל פרסומות בפריים טיים בטלוויזיה וברדיו, ההמבורגרים פשוט לא נמכרו”.

הקמפיין נחל כישלון חרוץ ובחברה לא הבינו למה. הם פנו לחברת מחקרי שוק. החברה המליצה להשתמש בקבוצות מיקוד ולהבין מה הבעיה של האנשים.

במבחני הטעם הם ניצחו בקלות והלקוחות העדיפו את ההמבורגר של A&W. הבעייה הייתה אחרת והתשובה צצה מיד: רובם המוחלט של הנשאלים חשבו שרבע זה יותר משליש (היוש מירי רגב) ובגלל זה הם לא קנו המבורגר של ⅓ פאונד. התגובה הנפוצה הייתה “‘למה אנחנו צריכים לשלם את אותו הסכום עבור שליש פאונדבשר כמו שאנחנו משלמים עבור רבע פאונד בשר?” הם שאלו.

הרשת ויתרה והוציאה את ההמבורגר הזה מרשימת המוצרים שלה.

פאסט פורוורד 30 שנה קדימה. ב-2019 החברה החליטה לעשות ניסיון נוסף, אבל הפעם הם למדו לקח ולא קראו למוצר המבורגר של ⅓ אלא המבורגר 3/9 פאונד(למתקשים: זה אותו דבר) בתקווה שהמספר היותר גדול ישכנע שזה באמת המבורגר יותר גדול. הם גם צירפו הסבר שאומר “זה יותר גדול, גאון”.


ההמבורגר הזה נמכר ברשת גם היום.

כמובן שיש על זה גם ממים

:לשתף את הפוסט